



Tandi schreefColonAls je iemand zoekt om in korte tijd veel km's met fe F te rijden dan hoor ik het wel


Bruno schreefColonstationair dat wat schommelt, heeft uiteraard veelal te maken met een slechte of slecht ingeregelde stepper. aan de T4 ermee en laat deze inregelen naar 21 stappen.
Is de stepper stuk, gewoon een nieuwe plaatsen. Een goede of slechte herken je aan het feit, dat eens je de stepper uit zijn behuuizing haalt, maar deze aangesloten laat, deze vrij veel kracht moet ontwikkelen als je je vinger erop houdt. Je laat deze bewegen door het contact op en dan weer af te zetten. Kan je de stepper met je vinger gemakkelijk tegenhouden kan je beter opteren voor een andere.


Bruno schreefColonAls jij schroeft wil ik je raad geven, geen probleem, maar ik ga op mijn vrije dag als op de dynodag, weer niet mijn handen helemaal tot aan mijn ellebogen vuil maken he.![]()
Zo krijg ik ook jaarlijks de vraag om de T4 mee te brengen naar de dyno. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik echt niet sta te springen om iedereen zijn wagen te gaan uitlezen, zodat ik ook eens een dagje kan genieten.

Bruno schreefColonAls jij schroeft wil ik je raad geven, zodat ik ook eens een dagje kan genieten.

mailman schreefColonBruno schreefColonAls jij schroeft wil ik je raad geven, geen probleem, maar ik ga op mijn vrije dag als op de dynodag, weer niet mijn handen helemaal tot aan mijn ellebogen vuil maken he.![]()
Zo krijg ik ook jaarlijks de vraag om de T4 mee te brengen naar de dyno. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik echt niet sta te springen om iedereen zijn wagen te gaan uitlezen, zodat ik ook eens een dagje kan genieten.
Bruno, dat is zeker meer dan genoeg. Heb wel 2 rechter handen, dus gewoon iemand die over mijn schouder meekijkt is voldoende. Dank alvast en inderdaad: wel gewoon genieten. Lukt het niet, jammer dan!


mailman schreefColonWat zouden jullie in deze situatie doen? Gereviseerd blok kopen ergens?

schrokke schreefColonIs de stepper nu nagezien in het speedcenter door Bruno of iemand anders?
schrokke schreefColonHet zomaar plots op 3 cilinders lopen en dan ineens weer goed kan moeilijk uit het blok komen IMO, een ander of revisie blok gaat niet meteen een oplossing bieden volgens mij.
schrokke schreefColonAnderzijds is de motor al meerdere keren open geweest. Is dat blok nog wel iets waard?
Mischien moet er ook wel eens een oliedrukmeting uitgevoerd worden, de werking van het VVC mechanisme hangt daar sterk van af
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen en hoewel het regelmatig werd vermeld zie ik nergens staan dat de bobine's zijn vervangen geweest. Terwijl dat toch wel een ernstige verdachte is.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.