


Rick schreefColonjaapieooo schreefColonBordeau rood
Ken je de auto's?
Nee, ken de auto's niet. Was nieuwsgierig.




HansZ schreefColonIk hen net gebeld naar het Demontagebedrijf, Hij heeft hem nog staan en voor € 1500. kan je het blok kopen met 3 maanden schriftelijke garantie. Ik heb je al een PM gestuurd. Het blok heeft 84.000 kilometer gelopen en is van een F.


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.