




ErikB schreefColon1) De kans is groter als de F een Duits verleden heeft, aangezien lowering pins een 'officiële optie' was, door de Duitse invoerder geïntroduceerd.
2) Misschien best nog wel eens de hoogte en de druk in het systeem naast elkaar leggen. Al een stuk lastiger, de knuckles er eens 'uitwippen' en van de gelegenheid gebruik maken om ze te checken (plastiekdeel, stofkapjes, smeervet).
3) Toch zeker 34 of meer... officieel is het 36,8cm maar we weten allemaal dat dit te veel is.



MGF schreefColonIs de optimale druk in psi eigenlijk gelijk ongeacht je nu lowering pins hebt gemonteerd of niet?


bartje01 schreefColonHallo, er wordt steeds gesproken over de hoogte van 36,8 cm. Geldt dit voor zowel voor als achter?

Bruno schreefColonKlopt Erik, de meeste wagens met gewone knuckels rijden met een druk tss. 250 psi en 350 psi. Pas bij 36,8 kom je rond de 400 psi uit.
Het gemakkelijkste om te weten of de wagen lowering pins heeft is om gewoon de druk te meten, en aangezien hij toch aan de pomp moet ....




Superboer schreefColonHeb zojuist Neijendijk in Zutphen gebeld met de vraag of ik nu even langs kan komen om m'n F op hoogte te zetten, maar dat was helaas niet mogelijk.
Ik moet hiervoor een afspraak maken omdat de auto op de brug moet (de "vierpoot") en omdat het ongeveer een uurtje werk is. Het zou niet slechts een kwestie zijn van even oppompen.
Ik zal na de Pasen een afspraak met ze maken.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.