

Superboer schreefColonIn het begin van dit topic wordt er veel gediscussieerd over het gebruik van een accu onderbreker.
Zijn er inmiddels mensen die een dergelijke onderbreker hebben gemonteerd?
Ben namelijk zeer benieuwd naar de ervaringen.

Kasper schreefColonIk zou alleen niet weten waar de hoofschakelaar bij een F te plaatsen zodat deze makkelijk bereikbaar en uit het zicht is geplaatst.

Carl schreefColonKasper schreefColonIk zou alleen niet weten waar de hoofschakelaar bij een F te plaatsen zodat deze makkelijk bereikbaar en uit het zicht is geplaatst.
Heel simpel, direct aan de batterij, werkt perfect!
ebay is je vriend....
Ok, makkelijk bereikbaar is een beetje niet het geval, maar het is wel praktisch en veilig.

Kasper schreefColonHet is eigenlijk veel beter om ergens vanuit de bestuurdersstoel bereikbaar deze schakelaar te plaatsen. Nu moet je alsnog de auto uit, de achterklep openen en dan de voorklep open doen.

Superboer schreefColonKasper schreefColonHet is eigenlijk veel beter om ergens vanuit de bestuurdersstoel bereikbaar deze schakelaar te plaatsen. Nu moet je alsnog de auto uit, de achterklep openen en dan de voorklep open doen.
Als deze schakelaar zich in de buurt van de bestuurdersstoel bevindt, kun je de auto niet meer met de afstandsbediening vergrendelen. Of laat de overbrugging genoeg door om nog elektrisch te kunnen vergrendelen / ontgrendelen?


Kasper schreefColonDe accuklem losnemen is weinig moeite meer dan zo'n ding losdraaien.

Superboer schreefColonIk denk dat ik één dezer dagen zo'n accu onderbreker ga halen bij Imparts in Arnhem. Van de overbrugging maak ik dan geen gebruik en sluit deze dus niet aan.
Voor die paar €€€ die zo'n onderbreker kost wil ik wel uitproberen of dit de oplossing voor het te snel leegtrekken van mijn accu is.



Carl schreefColonZonder de overbrugging is het een plezier om je F 2 maand te laten stilstaan.
Je zet de schakelaar op, start en rijdt weg. simpel als 1 2 3

Gewoon via de aansteker opladen en het kabeltje via de hoofdsteun door het stuur halen. Kabel tussen het deurrubber en probleem opgelost.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.