Pffff, mannen , waar liggen jullie toch allemaal van wakker. Sneller, niet sneller, doet het er eigenlijk toe ?
Anyway
Die nacht was Zjagie inderdaad IMO 2 X sneller, maar is de wagen op zich sneller ?
Peter is gewoon goed in sprintjes , en als je het echt wil weten, moet je Peter in Erik's wagen zetten en Fran in Peter's wagen, waarna je misschien zal merken dat de nightfire red wel wegfietst van de volcano. Wie zal het zeggen ?
Maar de echte cijfers bepaal je op de testbank natuurlijk.
Feit is dat ook mijn vvc'tje last heeft met de volcano mpi, ondanks de VVC +/- 30 pk meer heeft op de bank vergeleken bij de volcano MPI.
Misschien eens 500 toeren hoger schakelen ? Wie zal het zeggen, en eerlijk gezegd.... I don't care ! Ik hou van mijn F'je, of hij nu sneller of trager is dan een andere F.
Dus
En.....ik vind volcano ook een mooie kleur
