
PieterV schreefColon..waarom lachen jullie hier nou over

PieterV schreefColonBruce schreefColonPieterV schreefColon..waarom lachen jullie hier nou over
Die handschoen is voor de auto en niet om je vrouw mee te aaien...
Verrek, dat is ook een goed idee..heb ik vanavond een keer voor haar een surprise, dankzij Bruce



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.