onderhoud softtop
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » do jun 26, 2008 7:14 pm

    Pakketje ook al enige tijd geleden in prima staat ontvangen. Bedankt voor de oranje gadget! De kat is volledig fan!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » do jul 03, 2008 8:45 pm

    PieterV schreefColonDe laatste stuiptrekking van deze GROUPBUY :
    Renno, MGF en RSV gaan morgen of overmorgen, als laatste hun pakketje ontvangen.
    Ivm het lange wachten :( (leveringsproblemen :evil: ) met wat extra gadgets :!:

    Conclusie : gezamelijk inkopen kan schelen. In het geval van de greygate, slechts wat stickers. In het geval van de autoglym : 25% korting en wat leuke extraatjes :P

    Allemaal veel plezier ermee :!:


    Ik heb nog steeds niets ontvangen Pieter :oops:
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » do jul 03, 2008 9:23 pm

    RSV schreefColonIk heb nog steeds niets ontvangen Pieter :oops:


    Heel vreemd. Het is absoluut verzonden, en dat al weer een weekje geleden.....Ik heb nog even je adres in mijn gegevens opgezocht en weet zeker dat het daar naar is verzonden. Je nummer "1bus6" vond ik al zo typisch aan het adres. Weet je zeker dat het niet in een andere bus terecht is gekomen, of dat het pakket bij het postkantoor staat omdat het niet in de bus kon ?

    Ik hoop dat het zsm gaat komen, alhoewel ik daar wel aan ga twijfelen nu.
    In het slechtste geval krijg je mijn pakket, ik blijf de verantwoordelijkheid houden.

    We houden contact !
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » do jul 03, 2008 10:31 pm

    PieterV schreefColon
    RSV schreefColonIk heb nog steeds niets ontvangen Pieter :oops:


    Heel vreemd. Het is absoluut verzonden, en dat al weer een weekje geleden.....Ik heb nog even je adres in mijn gegevens opgezocht en weet zeker dat het daar naar is verzonden. Je nummer "1bus6" vond ik al zo typisch aan het adres. Weet je zeker dat het niet in een andere bus terecht is gekomen, of dat het pakket bij het postkantoor staat omdat het niet in de bus kon ?

    Ik hoop dat het zsm gaat komen, alhoewel ik daar wel aan ga twijfelen nu.
    In het slechtste geval krijg je mijn pakket, ik blijf de verantwoordelijkheid houden.

    We houden contact !


    Zal anders morgen even het postkantoor even informeren.Normaal laten ze een nota achter in je brievenbus als je niet thuis bent,zodat je het later op de post kan gaan afhalen.Ik heb echter niets in de bus gevonden.Is het met De Post opgestuurd of met een koerier bedrijf?
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » vr jul 04, 2008 1:26 pm

    Hoi
    Ik heb net met de post in lier gebeld om te vragen of het pakje daar is.Het is daar echter ook niet :? Toen vroegen ze achter een verzendnummer,en dan kunnen ze het traceren.....Kan jij mij eventueel via PB dit nummer doorgeven?
    Je hebt het toch via De Post verzonden he Pieter?Of was het een koerierbedrijfje(DHL,...etc)

    Wat jou pakket betreft in het slechtste geval....Dat zou ik nooit durven aannemen.Het zou wel straf zijn dat iemand die de moeite van een groepsbuy op zich neemt,nog voor eventuele vergissingen zelf zou opdraaien.
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » vr jul 04, 2008 2:51 pm

    Het is per post verstuurd, zonder verzendnummer zover ik heb begrepen anders zouden de pakketkosten het dubbele worden. Heb het risico toen maar genomen om voor ong. 9,00 te gaan verzenden, dat was immers ook voorgecalculeerd.

    Ik ga maandag nog wel even langs het postkantoor voor informatie, laat ik je zsm weten. Daarnaast blijf ik erbij : geen pakket, dan of geld terug of mijn pakket.
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » ma jul 07, 2008 1:00 pm

    Het is heel erg jammer dat het pakketje van RSV bij de post is verloren. Ik baal daar ontzettend van :evil:.
    Op het postkantoor hier konden ze me niet verder helpen.

    Zover ik heb begrepen zijn de overige pakketjes wel ontvangen en sluit ik bij deze, wat mij betreft, de groupbuy met de vraag aan RSV :

    Zal ik het geld naar je terugstorten of maken we een nieuwe groupbuy ?
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » ma jul 07, 2008 1:21 pm

    Is idd spijtig dat het gebeurd is. Dikwijls worden niet geregistreerde paketten door de post gewoon aan de deur gezet bij afwezigheid. Iedere voorbijganger kan dan gewoon zijn slag slaan... Is eigenlijk niet meer van deze tijd zo'n postbedeling.
    Zullen we een groupbuy-steunfonds maken? ik doe alvast mee.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma jul 07, 2008 2:31 pm

    Carl schreefColonZullen we een groupbuy-steunfonds maken? ik doe alvast mee.



    Ik ook. 8)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » ma jul 07, 2008 9:03 pm

    OK! Hier gaan we!
    Groupbuy - steunfonds :

    -Carl
    -Tukker
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 07, 2008 10:15 pm

    Van mij krijgen de mensen die groupsbuys organiseren alle steun (daar dient tenslotte een forum o.a. voor)
    Logisch dat als het fout gaat ook de kosten dan niet moeten vallen op de organisator zijn schouders, die al alle last heeft gehad het te organiseren.

    - Carl
    - Tukker
    - Bruno


    De overschot mag wat mij betreft gedragen worden door de clubkas, als je er niet geraakt (ik heb er echter niet alleen zeggenschap over uiteraard, maar ik vind dat ze ook voor zoiets moet kunnen dienen). De clubkas is er immers door en voor de forum members.

    Dus don't worry !
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » ma jul 07, 2008 10:22 pm

    Bruno schreefColonVan mij krijgen de mensen die groupsbuys organiseren alle steun (daar dient tenslotte een forum o.a. voor)
    Logisch dat als het fout gaat ook de kosten dan niet moeten vallen op de organisator zijn schouders, die al alle last heeft gehad het te organiseren.

    - Carl
    - Tukker
    - Bruno


    De overschot mag wat mij betreft gedragen worden door de clubkas, als je er niet geraakt (ik heb er echter niet alleen zeggenschap over uiteraard, maar ik vind dat ze ook voor zoiets moet kunnen dienen). De clubkas is er immers door en voor de forum members.

    Dus don't worry !


    Dat de groupsbuy organizator hier niet voor hoeft op te draaien is zo klaar als een klontje lijkt mij.Die heeft al moeite genoeg gedaan om de transacties op zich te nemen.Wat mij betreft...pech gehad maar er zijn ergere dingen en lig er heus niet wakker van hoor ;-)
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jul 07, 2008 10:26 pm

    Carl schreefColonOK! Hier gaan we!
    Groupbuy - steunfonds :

    -Carl
    -Tukker
    -Bruno
    -Lucas
    ...
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma jul 07, 2008 10:49 pm

    OK! Hier gaan we!
    Groupbuy - steunfonds :

    -Carl
    -Tukker
    -Bruno
    -Lucas
    -Rick
    -...
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » di jul 08, 2008 12:22 am

    Is idd spijtig dat het gebeurd is. Dikwijls worden niet geregistreerde paketten door de post gewoon aan de deur gezet bij afwezigheid.


    Hah! Nu dat je dat zegt! Bij die K&N filter, ik zat een tijdje al hierop te wachten en elke morgend was ik klaar om buiten te lopen in de pyjama om deze te ontvangen. Op een donderdag, het was 10.00u en ik was compleet gecrashed, ik kreeg men eigen praktisch niet op. De bel van hier tot ginder en ik deed maar niet open, ik zag alles dubbel :roll: Het is 1300u, ik doe mijn voordeur open en ik zie daar in speciale verpakking achter mijn poort(mijn kant), een pakketje liggen.

    Ik was blij ergens natuurlijk, maar het was zeikweer! Het stortte gewoonweg, en dat stond buiten... in de regen! en ik moest niet aftekenen of iets.. Vroeger was het nog van, papiertje tekenen of gewoon afhalen bij het kantoor... Volgens mij was dit een jobstudentje ofzo.. :?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten