

PieterV schreefColonDe laatste stuiptrekking van deze GROUPBUY :
Renno, MGF en RSV gaan morgen of overmorgen, als laatste hun pakketje ontvangen.
Ivm het lange wachten(leveringsproblemen
) met wat extra gadgets
![]()
Conclusie : gezamelijk inkopen kan schelen. In het geval van de greygate, slechts wat stickers. In het geval van de autoglym : 25% korting en wat leuke extraatjes![]()
Allemaal veel plezier ermee

RSV schreefColonIk heb nog steeds niets ontvangen Pieter

PieterV schreefColonRSV schreefColonIk heb nog steeds niets ontvangen Pieter
Heel vreemd. Het is absoluut verzonden, en dat al weer een weekje geleden.....Ik heb nog even je adres in mijn gegevens opgezocht en weet zeker dat het daar naar is verzonden. Je nummer "1bus6" vond ik al zo typisch aan het adres. Weet je zeker dat het niet in een andere bus terecht is gekomen, of dat het pakket bij het postkantoor staat omdat het niet in de bus kon ?
Ik hoop dat het zsm gaat komen, alhoewel ik daar wel aan ga twijfelen nu.
In het slechtste geval krijg je mijn pakket, ik blijf de verantwoordelijkheid houden.
We houden contact !







Bruno schreefColonVan mij krijgen de mensen die groupsbuys organiseren alle steun (daar dient tenslotte een forum o.a. voor)
Logisch dat als het fout gaat ook de kosten dan niet moeten vallen op de organisator zijn schouders, die al alle last heeft gehad het te organiseren.
- Carl
- Tukker
- Bruno
De overschot mag wat mij betreft gedragen worden door de clubkas, als je er niet geraakt (ik heb er echter niet alleen zeggenschap over uiteraard, maar ik vind dat ze ook voor zoiets moet kunnen dienen). De clubkas is er immers door en voor de forum members.
Dus don't worry !

Is idd spijtig dat het gebeurd is. Dikwijls worden niet geregistreerde paketten door de post gewoon aan de deur gezet bij afwezigheid.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.