


MGZR160 schreefColonhey zion
en als je zoals ik "zoon van een dealer" nu is gratis een diagnose stel bv op een zaterdagvoormiddag of na mijn uren.
want ik kan je verzekeren er zijn nog mensen dealers die ook een beetje uit passie aan alles wat rijdt willen werken.
grtn
paul MGZR 160





MGZR160 schreefColonhet enigste bolletje bij mijn weten zit in de overdruk leiding op het spruitstuk
MGZR160 schreefColoner is wel degelijk een bypass leiding voor als de verwarming afgezet wordt.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.