

Bruce schreefColonDat is heel moeilijk te zeggen, maar lijkt me wel...
Het is een beetje afhankelijk van waar het water komt.. Veel Fjes hebben een softtop die onder aan het raam aan de handvat kant van de deur een kier van somst wel een cm groot.. niet een kier tussen de softop en het raa, maar tussen de softtop en het begin van de goot waar die in valt aan de onderkant.. Ik heb het ook een beetje... maar daar is bij mij nog nooit water door naar binnen gekomen...









Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.