Bruce schreefColonAls ik het me goed herinner moet je (om de vermogensdip in je begin toerental te voorkomen) ongeveer 1,5 cm van die buis afzagen.
Die buis is namelijk gemaakt voor een VVC.
Kan ik niets aan toevoegen....

Bruce schreefColonAls ik het me goed herinner moet je (om de vermogensdip in je begin toerental te voorkomen) ongeveer 1,5 cm van die buis afzagen.
Die buis is namelijk gemaakt voor een VVC.


Remieme schreefColonBij mij heeft Sander er later ook de buis ingekort. Mijn Dynorun verraad echter dat ik nog steeds de dip heb.
"t zal wat meer zijn dan 1,5 cm ... maar hoeveel exact?






Sander schreefColonErikB schreefColonquod erat demonstrandum
Met knoflooksaus asteblieft.

RrRrik schreefColonHallo heren,
Weet niet wat te doen! Kan iemand mij overhalen
Soms kan ik er gewoon niet van slapen!![]()
Het begint te kriebelen als ik erover nadenk!
MODS!
wat ik wil: K&N, Witte knippers, TTB, chroom gaas, TF Front, Tropfy lip!
wat is verstandig: kwa investering lijkt me het TF front het best!
Mijn originele toestand : veel steenslag op mijn voorbumper
Maar ik twijfel of tropfy lip en witte knippers of lekker origineel of TF
Ik moet elke dag 70 Kilometers rijden voor mijn werk! Rij nu gemiddeld 1 op 13/14
Wat gebeurt er met mijn verbruik als ik een K&N +TTB monteer? iemand ervaring? voordelen / nadelen? En wat is mijn vermogenswinst?
Ik wil tog zuinig blijven rijden!
Ik kan niet alles tegelijk kopen....
Help, (jongen met slapeloze nachten)
Op marktplaats staat momenteel een frontje van een TF te koop voor 175€ bij Weusthof in NL .
Zie link : http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... -mgtf.html?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.