



Johan V schreefColonOw, okee.....dat zeiden ze bij Ruud Fredricks in Goes.....

Sander schreefColonHet filter verbeterd (behoorlijk) je koppel (op lage rpm) en je vermogen (op hoge rpm). Standaard (bij mij) zaten daar een antal deukjes in de koppel-kromme. Het filter loste dus (deels?) het "schokken" (mag eigelijk geen naam hebben) onderin op onder acelleratie.



Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.