Demor schreefColonWel het juiste lijstje door schuiven Bruce, het zijn 8 BRG's inmiddels.
Bruce schreefColonFout?? wat heb ik nu weer gedaan??

Coen schreefColonOei, dat zou ik zo niet weten, ik kan eens even gaan kijken wat er in de folder staat die ik thuis heb.

Brooklands schreefColonCoen schreefColonOei, dat zou ik zo niet weten, ik kan eens even gaan kijken wat er in de folder staat die ik thuis heb.
Nog een vraagje: Oxford Blue is toch geen kleur voor een TF? In zag bij H. in Enschede een blauwe TF staan die men Oxford Blue noemt. Ik dacht dat dit Royal Blue is. Je kent dat bedrijf wel.

Brooklands schreefColonVolgens mij is er geen twijfel en bestaat de kleur Oxford Blue niet. Wel vreemd want Haarhuis in Enschede moet toch alles van MG kleuren weten.

Coen schreefColonmaar het is voor een tijdje geleden overgenomen inclusief de naam Haarhuis. Op dit moment hebben ze er dus niet echt veel verstand meer van en ik vraag me af of er nog mederwerkers zijn uit het MG tijdperk.

Brooklands schreefColonCoen schreefColonmaar het is voor een tijdje geleden overgenomen inclusief de naam Haarhuis. Op dit moment hebben ze er dus niet echt veel verstand meer van en ik vraag me af of er nog mederwerkers zijn uit het MG tijdperk.
Dat verklaard voldoende en dan zijn we er wel uit dat het een Royal Blue TF is. Deze auto heb ik een week of zes geleden bij een ander te koop zien staan.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.