Brooklands schreefColonCoen schreefColonJammer, hij wou er graag vanaf
Bij de meeste woonhuizen staan twee containers; een grijze en een groene. De spatlappen horen thuis in de grijze.
Verstandig antwoord...

Brooklands schreefColonCoen schreefColonJammer, hij wou er graag vanaf
Bij de meeste woonhuizen staan twee containers; een grijze en een groene. De spatlappen horen thuis in de grijze.


Coen schreefColonBrooklands schreefColonMGF schreefColonDie van ons zouden ook niet verkeerd staan in de groene bak, er zat namelijk gigantisch veel troep achter!
Dan zou ik zeggen: afborstelen boven de groene container, hierna het restant in de grijze container deponeren.
Nog milieu bewust ook![]()
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.