

Sander schreefColonCoen schreefColonEric, dat ziet er mooi uit, zeker met die Lotus ernaast.
Vind ik ook Koen



Bruce schreefColonJa Sander, ook erg mooi,
Maar geen 15" he



Bruce schreefColonCoen,
Ik was gister de enige op 15" velgen, en daar ging iedereen me mee pesten![]()
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.