Sander schreefColonIk moet wel toegeven nog nooit in een VVC (mee) te hebben gereden![]()
Vrijwilligers ?
Altijd....zodra we eens afspreken met 't forum, of wellicht binnenkort bij Ruud Fredriks (wanneer ik het luchtfilter laat plaatsen).....
Kan je meerijden....ik demonstreer de verpletterende krachtuitspatting van mijn VVC graag....
Ik denk dat de grootste verschillen van de MPi en VVC vooral in de hogere snelheden zitten....(+140 bv daar zal de VVC beduidend sneller zijn....)






