Mijn bandjes zijn nog niet aan vervanging toe, dus laat het aan jullie over




Sander schreefColonWelke heb je nu ? GS-D2 of GS-D3 ?



Bruno schreefColonik zou zonder meer gaan voor 4 dezelfde banden qua merk/type.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.