Bij mij brak hij vanuit stilstand, dus binnen een meter stond ik weer stil. Wel in een erg gevaarlijke bocht.....
I.i.g. ik heb een nieuwe F. Nr. 4 uit het lijstje en voor aanzienlijk minder geld dan in de advertentie stond. Aan de telefoon zei de beste man al dat er een deuk in de rechterdorpel zat, die laat ik van de week even fixen samen met een paar minieme dutsjes bij de portieren. De auto is verder heel netjes, wel ontbreken de rubber strips boven de koplampen en is het rechterachterlicht gescheurd door waarschijnlijk een te zware koffer op het rekje. Zie je wel...... ondingen zijn het....eraf met die handel.
Ik zal van de week even foto's posten en kijken welke spullen ik kan verkopen van de 'oude' F en dus deze achterklep en hardop. D.w.z. Als ik niemand vind die gewoon m'n hele oude F wil hebben met alles erbij. Wel heb ik ook nog wat spullen op zolder zoals een airbag met gekleurd logo, die heb ik nog nooit gemonteerd en hier zit die er natuurlijk al op. I.i.g. zal ik een te koop topic openen.
Klein foutje vandaag, helemaal vergeten om de verzekering te bellen dus al weer 200km redelijk roekeloos gedrag.....
