Carl schreefColonIk vermoed dat er geen issues met de ophanging achteraan zijn, want dat merk je extreem in het afremmen op motor en daarna direct terug gasgeven.
Carl schreefColonDergelijke speling zou direct aan het licht gekomen zijn op de uitlijning, men controleert dit door de reactie te testen van beiden wielen. De test was perfect.
Niet voor de achterwielen uiteraard.
Normaal zou dit kunnen ontstaan in de tie bar waar men de extra vul ring plaatste. Aangezien je alles hebt voorzien van powerflex zou dit moeten zijn op gelost. Bij genoeg toe-in achter merk je dit minder bij gas en remmen maar het zwabberen kan uiteraard wel. Misschien een check of dit speling vrij is. LINK
Verder zou de bandenspanning nog een rol kunnen spelen maar volgens mij moet je dan wel op erg zachte banden rijden.
Met een lang blok hout en een sjorband kan je evt. wat meer kracht op een (stalen) velg zetten om te checken of alles speling vrij is.
Misschien extreme uit lijn waardes stapsgewijs toepassen en kijken wanneer het stabiel wordt. (eerst achter - testen -voor - testen.)
Ik moet zeggen dat het nu wel erg lastig wordt.






