Ik zeg niets over de banden zelf hoor, gezien het merk zullen die wel meer dan voldoen en ik vind het ook goed dat je je ervaringen deelt

Maar ik vind het gevaarlijk om voor onze MG's banden te beoordelen op het feit dat ze hard rechtdoor kunnen gaan en je er goed mee kunt optrekken.
Ik had vroeger GT-radial op de F liggen en die waren rechtdoor minstens even goed als de Toyo's die ik nu heb, zelfs in de regen.
Zodra er echter een bocht kwam met een sportieve rijstijl (of zeker als het nat ligt), dan pas kwam het verschil met de Toyo's naar boven.
De vorige eigenaar was wellicht tevreden met die banden omdat ze perfect voldeden aan haar rijstijl. Waren het daarom goede banden? Nee, niet echt

Maar nogmaals, ik zeg niet dat dit ook opgaat voor jouw banden

Mijn vader snapt ook nog steeds niet waarom ik zo goed als nieuwe banden heb vervangen voor banden die sneller slijten
