





ttdesign6 schreefColonGoed koud geweest vannacht, de F start nu weer helemaal normaal zonder een sprankje aarzeling. Vocht zal dus inderdaad de hoofdoorzaak zijn.
Vandaag komen de onderdelen

ovi schreefColonHeeft een MGF nog gewoon een decokapje en rotor?![]()
In ieder geval gemakkelijker om te zien of er iets mee mis is.



ttdesign6 schreefColonDenk dat ik het meer fucking awsome ga vinden als hij het weer als vanouds doet


ttdesign6 schreefColonKorte update
Het ''vonkend'' geluid kan je vergelijken met een gasfornuis dat eerst even een paar keer vonkt voordat het hele zooitje in de fik vliegt. Dat vonk geluid maakt de F dus ook waarna de motor dus even schudt.





ttdesign6 schreefColonHet ''vonkend'' geluid kan je vergelijken met een gasfornuis dat eerst even een paar keer vonkt voordat het hele zooitje in de fik vliegt. Dat vonk geluid maakt de F dus ook waarna de motor dus even schudt.

Bruno schreefColonppfff,
Ik denk als je op ons forum de zoekroutine "bougie, bougiekabel, rotor, rotorarm" loslaat, je één of andere overflow krijgt![]()
![]()
anyway, bougiekabels vervangen en bougies kan het euvel oplossen, maar een diagnose zoeken zonder IRL te aanschouwen blijft moeilijk.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.