





Hippert schreefColonTot wanneer kan je je ongeveer opgeven?
Ik twijfel nog omdat ik vorig jaar ''gewone'' pipes heb laten monteren.
Maar ik zit te denken om een LR koppaking te halen.
Mocht ik die willen laten monteren dan doe ik ook meteen de RVS pipes.
Ik wil hier heel graag nog even over na denken.



LEBLAR schreefColonVoorlopig staat het aantal geïntresseerden op 16. Ga deze week met dat aantal aan het werk om de beste deal te vinden.
Van 15 tot 19 November "trek" ik door de UK. Voor aflvering moeten we nog iets organiseren. Als er met Bruno iets geregeld wordt omtrent montage kan ik deze pijpen het beste bij hem afleveren. Voor de rest moeten we een oplossing zoeken. Aangezien ik de bedrijfsauto op KM verantwoording rijdt kan ik niet ongelimiteerd rond kachelen om alles af te leveren.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.