

Brooklands schreefColonMoet er nog even tijd voor vrij maken. Druk, druk met het register, je weet wel.


Remieme schreefColonheb gewoon de memo-recorder van mijn mobieltje gebruikt. Werkte goed genoeg.



Bruno schreefColonIk heb het geluid ook al gehoord van een nieuwe daytona MET cat, bij een persoon waar ik enkele maanden geleden deze plaatsing deed (Jos BTW).
Het geluid is inderdaad NIET te vergelijken met het geluid zonder cat.



Bruno schreefColonJe vergeet nog een laatste categorie : Amai m'n oren...tuuuuuuuuut.. WA ZEGDE ? : Miltek zonder cat
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.