BUTTON_POST_REPLY 492 berichten
Rename Daytona groupbuy
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo jan 17, 2007 10:08 pm

je zult denk ik behoorlijk goed moeten kunnen spotten on de verschillen tussen de mk2 en de mk3 te kunnen zien..

De pot van de km3 is geloof ik iets kleiner dan de mk2 toch?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jan 17, 2007 10:22 pm

een heel stuk kleiner, en je zal het ook wel horen zeker ? :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo jan 17, 2007 10:27 pm

Bruno schreefColoneen heel stuk kleiner, en je zal het ook wel horen zeker ? :wink:

Ja maar je wil voor je hem koopt toch zeker weten dat je een mk3 koopt en niet een mk2.. tenminste degene die een Phoenix geluid willen..
    Maar ff wachten tot Ad hem heeft geplaats en dan goed luisteren wat het is..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » wo jan 17, 2007 10:32 pm

Cédric schreefColonWaarom zou het het oud type zijn bij de duitser? Ze maken hem toch al een hele tijd niet meer en die duitser moet ook bestellen bij MS

Het zou kunnen zijn dat hij grote voorraad heeft gekocht en daarom dus ook vrij goedkoop kan leveren. Volgens mij is dit nieuwe type Daytona er nog niet zo heel lang?

Ik zeg niet dat het zo is, het zou kunnen.. gewoon even opletten/navragen.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do jan 18, 2007 8:10 am

Het gaat er hier dus inderdaad om welk geluid je zoekt...

de MK2 (die Sander volgens mij heeft) klinkt heel anders (blikkiger) dan de MK3 die er bij Jarno onder zit... die komt veel meer in de buurt van de Phoenix..

Het is dus inderdaad belangrijk om te weten welke zij op voorraad hebben..
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » vr jan 19, 2007 11:17 pm

MGF schreefColonDe nieuwe klinkt meer als een Phoenix, het geluid van de oude lijkt op geen enkel ander uitlaatgeluid. ;)

Als ik dan toch een andere uitlaat onder mij F zou doen zou ik die er onder zetten! Het blikkerige geluid gaat meer richting Porsche/Ferrari.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za jan 20, 2007 1:47 am

Bruce schreefColonHet is dus inderdaad belangrijk om te weten welke zij op voorraad hebben..

Ze hebben bij Roadsterhouse niks op voorraad. Komt gewoon uit Engeland en is het laatste model.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jan 23, 2007 5:03 pm

Voor de mensen die nog per se een Phoenix willen hebben:

http://www.mgfnl.nl/uitlaten.html

Ik ben ze nog niet eerder tegen gekomen op hun website, blijkbaar hebben de Phoenix ze nieuw in het assortiment..
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di jan 23, 2007 5:19 pm

ze hebben de Phoenix al weer een maandje of 2 op hun site staan.

echter :roll: :| niet op voorraad :-{{ :stress-{
    anders had ik de mijne bij hen besteld. Zal ook hun de nodige moeite kosten om in de schappen te krijgen ...
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di jan 23, 2007 6:15 pm

Remieme schreefColonze hebben de Phoenix al weer een maandje of 2 op hun site staan.

echter :roll: :| niet op voorraad :-{{ :stress-{
    anders had ik de mijne bij hen besteld. Zal ook hun de nodige moeite kosten om in de schappen te krijgen ...

Een maandje of twee al? Ik had het idee dat ik toen ik laatst op hun website keek ze niet gezien heb..
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di jan 23, 2007 6:19 pm

heb de precieze datum niet, maar ze staan er al weer een poosje. de 2 mnd is een gokje ;)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » do feb 01, 2007 4:37 pm

Bruce schreefColonJa maar je wil voor je hem koopt toch zeker weten dat je een mk3 koopt en niet een mk2.. tenminste degene die een Phoenix geluid willen..
    Maar ff wachten tot Ad hem heeft geplaats en dan goed luisteren wat het is..

Ik heb 'm binnen. :D Het is precies dezelfde als die van Jarno. De levertijd (thuisbezorgd) was precies 14 dagen zoals toegezegd.
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » za feb 03, 2007 8:48 pm

Tof, hoe is de bestelling over het algemeen gegaan bij roadhouse? betaling mogenlijkheden e.d.

Binnenkort wel even foto's en een filmpje plaatsen! :wink:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » za feb 03, 2007 9:18 pm

PatrickT schreefColonTof, hoe is de bestelling over het algemeen gegaan bij roadhouse? betaling mogenlijkheden e.d.

Er moest vooraf worden betaald. Op zich is dat ook wel een beetje logisch natuurlijk. Mijn vragen e.d. werden allemaal binnen één dag beantwoord. De levertijd was precies zoals vooraf was aangegeven. Ik kreeg maandagavond een mail dat het pakket dinsdag per DPD verzekerd werd verzonden naar Nederland. DPD verzending is twee dagen en inderdaad was het pakket hier donderdagmorgen rond 10 uur in huis.
    Ik kan niet anders dan tevreden zijn over Roadsterhouse.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za feb 03, 2007 9:34 pm

En, wanneer komt hij er onder, of zit hij er al onder? :)

BUTTON_POST_REPLY 492 berichten