BlackFox schreefColonEn ik heb ook al vaak Bollen horen vallen in Maastricht?
Als het achterste bollen zijn, heb ik wel interesse, als ze ze daar toch maar laten vallen. De veerbollen voor achteraan zijn immers schaars.
Anyway, ik denk niet dat welke dealer dan ook, ervaring heeft met het plaatsen van lowering pins, laat staan dat ze weten hoe veel druk erop het systeem moet. Er wordt immers niet over PSI gepraat in Rave, zoals we allemaal weten, maar over cm's. Ai, wat nu gedaan ?
Wist je dat er dealers zijn, die het volledige hydragassysteem demonteren, om de pins te plaatsen, incl de veerbollen ? Tja, vacuum zetten van het systeem is niet elke pomp gegeven. Benieuwd naar de uren werk
Gelukkig bestaat er zoiets als mgf.be dat af en toe, ook door de professional al eens wordt geraadpleegd. De tijd van de domme "doe het zelver" is voorbij. Dat was vroeger wel anders, geloof me. Ik herinner me nog levendig dat Erik en ik eens een wagen terug hebben gaan starten, waar de garagehouder niet meer wist wat te doen. Hij was niet blij een stelletje "hobbyisten" op zijn parking te krijgen met een T4 die de wagen even later gewoon terug startten. Daar waar hij als officiele MG garage had gefaald. Dat waren nog eens tijden. Lang geleden. Tegenwoordig zijn die garagehouders zelfs veelal niet meer....
anwyay, back on topic...