.:bert:. schreefColonAnyway, naar mijn mening gaat het nog wel even duren vooraleer een F gaat "opbrengen".
Van onze F mag ik meermaals per jaar de opbrengst incaseren... elke rit, elke sleutel- en poetsbeurt geeft me voldoening.
Een F/TF snel doorverwijzen naar de sloop is misschien leuk voor hen die azen op 2nd hand parts, maar 't zal je lievelingsauto maar zijn.
Als elke F/TF blijft bestaan en regelmatig wat stukken nodig heeft, dan ontstaat er ook een vraag en aanbod naar onderdelen, al dan niet OEM/3rd party. En blijft of stijgt de waarde naar meer realistische prijzen.




