

Ian schreefColon(...)
En ik vrees dat het niet meer dan met de mg zal zijn maar meer dan met de slk.




Ian schreefColonVader heeft al contact opgenomen met die tjoeningmannen. Maar ik heb hem nog niet gezien.
En ik vrees dat het niet meer dan met de mg zal zijn maar meer dan met de slk.


Ian schreefColonik heb zo'n offerte gevraagd en ik had bijgeschreven, van 98.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.