




Bruce schreefColonik heb het vermoeden dat mijn startmotor het vandaag heeft begeven, is er toevallig een reserve besteld of kan ik nog een extra bestellen?

Bruno schreefColonBruce schreefColonik heb het vermoeden dat mijn startmotor het vandaag heeft begeven, is er toevallig een reserve besteld of kan ik nog een extra bestellen?
zoals in een PB reeds gezegd is jouw probleem niet de startmotor, maar de batterij IMO.

Tukker schreefColonBruce schreefColon Wat je normaal hoort als de accu leeg is, is dat de boel wel draait maar te langzaam om aan te slaan..
Als leeg genoeg is hoor je zelfs het klikken niet meer.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.