door Carl » wo jul 01, 2009 1:27 pm
Zeer bizar.... Dit zijn mijn verbruikscijfers, het lijkt steeds in dalende lijn te gaan. Er is niks aan de wagen veranderd, behalve dat hij regelmatig op de baan is nu. Kan het ding zichzelf afstellen? De meest waarschijnlijke oplossing is toch dat er iets in het brandstofcircuit verstopt of vervuild was. Hopelijk blijft het lagere verbruik aanhouden en schiet het niet plots terug omhoog.
12,75
10,93
10,38
10,51
9,11
9,37
9,32
8,52
De 12,75 was nadat de wagen lang had stilgestaan. Hierin zit ook aardig wat verbruik doordat de motor om de drie maand af en toe stationair heeft warmgedraaid.
De 9,11 was het verbruik tijdens de midzomertoer. Het lijkt alsof er toen een kantelpunt kwam.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!