


waterpistool schreefColonStoplichtsprintjes doe ik alleen met de motor (tegen andere motoren)
TS: was btw vandaag nog in Heusden Zolder, bij Race wars.


Bruno schreefColonDie Brit zal waarschijnlijk ook nog nooit van "warm rijden" gehoord hebben...




Bruno schreefColonOmdat van de F er maar een dikke 70.000 zijn gemaakt. In auto termen is dat 2X niks.
Daarenboven is een MG (vooral roadster) gedoemd om een begeerde oldtimer te worden. Kijk naar de gangbare prijzen van een MGA : 25 a 30.000 euro, voor een mooi exemplaar. Een MGB schommelt tussen de 20 a 25.000 euro voor een mooie. Weet dat er van de MGB bijna 4 keer meer wagens zijn gemaakt dan van de F. Wat denk je dat dat gaat geven eens ze youngtimer worden.
Daarenboven zijn de F'jes nu historisch goedkoop, en bereikbaar voor de jongere generatie. Ik zeg het niet graag, maar er worden er nu dus ook serieus wat in de vernieling gereden. Ze worden er dus alleen maar exclusiever van.
Ik spreek dus niet over een 2 tal jaren, maar binnen 10 jaar bv. gaan ze veel duurder zijn IMO.



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.