






remcovankuilenburg schreefColonMijn MG op de A1 van Amsterdam naar Amersfoort. Mmmmmm lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=A2TeBfVJOMA


Erwin-VVC schreefColonteller gaat wel erg traag over de 200mijn vvc doet dat ook zo erg traag en dat met de weet dat hij ook nog eens 10km afwijkt.
Mijn andere wagen die ze in mijn ogen onodig hebben begrenst op 250km vliegt over die 200 heen alsof je met de F van 80 naar 120 trekt![]()
Maarja het dak kan bij dat ding niet open

Kasper schreefColonIan schreefColonzescylinders boyz!
hoor ik zes cilinders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Maar de vriendin rijdt in een Fiesta(2009) en vind dat 10x mooier dan beide auto;s bij elkaar vooral omdat je er tegen kunt praten en hij doet wat je zegt(voicecontrol system)
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.