BUTTON_POST_REPLY 51 berichten
F RHD
  • waterpistool
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 112
    GeregistreerdCOLON vr jan 09, 2009 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door waterpistool » zo maart 07, 2010 8:10 pm

    Nem58 schreefColonPrachtige auto heb je weer gekocht.

    Zou je ons willen vertellen voor welk bedrag je de grijze TF hebt verkocht`?


    Ik vind het ook echt een mooie uitvoering. Net even de velgen uitgebreid schoongemaakt en de auto gewassen en hij lijkt net nieuw. Echt geen krasje te bekennen. Hoop het zo te houden.

    Wil deze auto eigenlijk ook zelf houden, dus hij gaat echt alleen voor een mooie prijs weg. De grijze TF is weggegaan voor 4800. Ja, minder dan verwacht, maar ik had de advertentie 1 dag op mp en net de kentekens binnen en iemand wilde hem al direct meenemen. Alles moest nog gedaan worden zoals nieuwe ruit, gat in softtop, v-snaar(wat uiteindelijk ook distributieriem vervangen betekende volgens de koper die bij een mg garage was langs geweest) maar hij wilde hem zo meenemen. Dit wordt niet het geval bij de huidige TF.

    Zo stond de grijze er voor het laatst bij
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    vanspeed
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 237
    GeregistreerdCOLON ma okt 19, 2009 9:10 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogblokland

    door vanspeed » zo maart 07, 2010 10:35 pm

    Dat van het moeten vervangen van de distributieriem is in mijn ogen
    onzin want de v-snaar ligt gewoon buitenom over de poelie.

    Is een mooie auto om te zien waterpistool !
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » ma maart 08, 2010 5:44 pm

    Wow, je hebt een koper heel erg gelukkig gemaakt. 4800euro is een mooie prijs voor de auto.

    Mocht ik nog eens een TF willen kopen denk ik zeker aan jou ;) Wie weet heb je tegen die tijd weer iets moois in de aanbieding.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • waterpistool
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 112
    GeregistreerdCOLON vr jan 09, 2009 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door waterpistool » zo mei 02, 2010 1:53 pm

    Na een tijdje lekker rond te hebben gereden in de zwarte TF is hij uiteindelijk weggegaan voor 4950. :lol:

    Heb inmiddels weer een Fje gehaald die weg mag voor 1900.


    Afbeelding
  • RicardoMGF
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 131
    GeregistreerdCOLON zo apr 11, 2010 1:18 pm
    WoonplaatsCOLON Krommenie (nl)

    Re: [Project: Waterpistool] F RHD

    door RicardoMGF » zo mei 02, 2010 3:34 pm

    waterpistool schreefColonMinimeet op het werk
    Afbeelding


    HEY das de mijne, wel een tijdje geleden.
    ik vroeg me al af waar je blauwe F gebleven was
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo mei 02, 2010 6:21 pm

    Leuke F.

    Maar zou je de Fjes en TFjes die je te koop aan bied gewoon in het te koop gedeelte kunnen zetten? En niet in het projects gedeelte.

    Dank je wel
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 51 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten