BUTTON_POST_REPLY 55 berichten
MODEL MG's
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » vr jan 02, 2009 12:35 am

Owh, dat is opzich goed nieuws. Het zijn inderdaad immens populaire kasten ook tweedehans.
    Ik zie dat de Bertby's nu ook weer op de Ikea website te vinden zijn, maar daar staan er nog steeds maar drie kleuren. Wat zouden de andere twee nieuwe kleuren moeten zijn dan? Het begon met de beuken kast, die een aantal jaartjes daarna gezelschap kreeg van de zilvere en zwart/bruine.

Ik heb overigens geen lijst van de winkel mogen ontvangen en aangezien ik nog steeds niet verlost ben van de griep, gaat mijn plan om langs te gaan sowieso niet door voorlopig... Anders had ik er maar een dagje uit van gemaakt en een paar modellen meegenomen voor een leuke fotoshoot in de omgeving.

Kunnen we binnenkort een leuk overzicht van je 1:43 collectie te zien krijgen Pieter? Vitrine(tje) gekocht voor de modellen?
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

door Ralph » ma feb 02, 2009 9:24 pm

Graag wil ik een wit MGF model 1:18 "ombouwen" naar mijn zilveren mgf. Iemand een tip waar ik alvast de velgjes kan uithalen (mk2 minilites)?

Heb al op ebay gezocht, maar geen juiste gevonden.

Verder zou ik graag willen weten hoe ik de hardtop eraf kan halen zonder e.a. te beschadigen?
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » ma feb 02, 2009 11:13 pm

Die wielen worden moeilijk, maar de hardtop is zo te verwijderen. Als je hem hebt opgeschroeft een kwestie van twee schroeven losmaken en voila :P
    mgeeke
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 146
    GeregistreerdCOLON za okt 14, 2006 9:37 pm
    WoonplaatsCOLON ZINGEM (OUDENAARDE)

door mgeeke » ma feb 02, 2009 11:21 pm

Mijn grijze MGF body wil ik eventueel ruilen voor je witte body Ralph, heb hem juist open liggen, het interieur is zoals mijn witte uit het projectje is eventueel ook te verkrijgen tegen een origineel.
    MG TF 80th Anniversary Starlight Silver, Burgundy Red kap, Grenadine alcantara/Black leder interieur, 16" darkchrome, EVC klep open, chrome thrunk inserts, chrome lights, alu brushed dash kit, chrome airvents, chrome lighter, chrome ashtray, chrome pedals, silver carbon gear knob, silver carbon door pod inserts, chrome door pod surrounds, chrome meter en clock rings, chrome belt guides en tidies
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    WoonplaatsCOLON Stein

door Ralph » ma feb 02, 2009 11:41 pm

@mgeeke: Je hebt PB!
    mgeeke
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 146

door mgeeke » ma feb 02, 2009 11:48 pm

Dit is een foto van mijn grijze:

Afbeelding
    MG TF 80th Anniversary Starlight Silver, Burgundy Red kap, Grenadine alcantara/Black leder interieur, 16" darkchrome, EVC klep open, chrome thrunk inserts, chrome lights, alu brushed dash kit, chrome airvents, chrome lighter, chrome ashtray, chrome pedals, silver carbon gear knob, silver carbon door pod inserts, chrome door pod surrounds, chrome meter en clock rings, chrome belt guides en tidies
    mgeeke
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 146

door mgeeke » di feb 03, 2009 1:34 am

Ralph schreefColonGraag wil ik een wit MGF model 1:18 "ombouwen" naar mijn zilveren mgf. Iemand een tip waar ik alvast de velgjes kan uithalen (mk2 minilites)?

Heb al op ebay gezocht, maar geen juiste gevonden.

Verder zou ik graag willen weten hoe ik de hardtop eraf kan halen zonder e.a. te beschadigen?

Dit zijn een van de weinige minilites die ik heb kunnen vinden:
    Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    WoonplaatsCOLON Stein

door Ralph » di feb 03, 2009 8:16 am

De mini heeft ook ongeveer zo'n minilites. Afbeelding

Die van de super 7 lijken beter.

Alleen is zoiets natuurlijk niet lost te krijgen. :(

Ik heb wel wat gevonden, maar dat is een beetje duur ..

http://www.ulinowak.de/html/mini_minor.html
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

door Janmgf » di feb 03, 2009 3:58 pm

mgeeke schreefColonMijn grijze MGF body wil ik eventueel ruilen voor je witte body Ralph, heb hem juist open liggen, het interieur is zoals mijn witte uit het projectje is eventueel ook te verkrijgen tegen een origineel.

Ik heb nog een witte Corgi MGF met hardtop, Donington, schaal 1:18, staan. Zonder buitenspiegels en zonder antenne maar verder puntgaaf (nog in de doos).
    Laat maar weten of je nog interesse hebt.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di feb 03, 2009 4:08 pm

Ralph schreefColonDe mini heeft ook ongeveer zo'n minilites.

Dat is wel 17 inch hè? ;) Ik heb het schaalmodel daarvan thuis staan dus mocht je graag de maten willen weten laat het maar even weten.
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 55 berichten