K*T,K*T, dat ik er niet bij was.
Was al onderweg, nog niet zo heel ver hoor, maar wel volledig gepoetst en wel. Motor iets wat inhouden af en toe.... Werd erger totdat ik bij Nieuwerkerk maar efkes aan de kant ging. Horten en stoten dat ding. Neef gebeld en maar weer op de aanhanger gelierd

(voor de tweede keer met deze F). Rijd nu deze week dus weer in het busje. Inmiddels wel wat gesleuteld eraan zodat Dennis zo gauw hij hier is de afstelling compleet kan maken.
Inmiddels weer katvervanger eronder. Meteen spruitstuk er effe uitgehaald en de opening van de labdasonde vergroot. De standaard sonde heeft een kop van 12 mm (diameter), terwijl de 5-draads versie een kop heeft van 15 mm. Meteen een klein lekkagepunt verholpen in de pakking (misschien dat dit ook meedoet in het horten en stoten).
Probleem is in hoofdzaak de Emerald, die denk ik in de war geschopt is door de tweede toerenteller. Moet kijken of dit komt door toepassing van de API, of juist door het weglaten ervan....
Laat ik nog weten in ieder geval. Komende keer moet mijn F (zeggen ze en hoop ik

) goed af te regelen zijn en dus goed rijden.
Maarrrreeeeh, los van dat ik baal dat mijn F nog niet toppie rijdt, baal ik er vooral ook van dat 'ie er niet bij was om getest te worden.