Kasper schreefColonedit:
da's nou kudde www.movit.de
alleen op de voorwielen: jongens we zoeken balans!
Misschien wel leuke info:
http://www.stoptech.com/tech_info/tech_white_papers.shtml

Kasper schreefColonedit:
da's nou kudde www.movit.de
alleen op de voorwielen: jongens we zoeken balans!

MGF_TV schreefColonZoals in mijn vorige post ook al gezegd: theoretisch gezien heeft Bruce gelijk.
Demor schreefColonMijn gedachte zijn hetzelfde




While almost every current passenger car is capable of a single stop from maximum speed at or near the limit of tire adhesion, the braking systems of most passenger vehicles and light trucks and some sports cars are not adequate for hard or sport driving or for towing.


RSV schreefColonProef op de som: ik weet niet welke remblokken er in mijn MG steken(heb hem pas dikke 4 maand)maar dat ik mijn wielen bij 120 km/h NIET kan laten blokeren heb ik al daadwerkelijk ondervonden bij een noodstop

ErikB schreefColonRSV schreefColonProef op de som: ik weet niet welke remblokken er in mijn MG steken(heb hem pas dikke 4 maand)maar dat ik mijn wielen bij 120 km/h NIET kan laten blokeren heb ik al daadwerkelijk ondervonden bij een noodstop
Voilà, nog iemand in die richting.



Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.