Rick schreefColonKom net mijn F tegen in een advertentie op marktplaats.
link (speciaal voor Demor)
Ik had het al gezien, maar nog geen tijd gehad om de link te leggen.

Rick schreefColonKom net mijn F tegen in een advertentie op marktplaats.
link (speciaal voor Demor)

lucas schreefColonnu nog het glazen windscherm erin om het plaatje compleet te maken









frankensink schreefColonvolgens mij heb ik je gespot bij de Makro in Nijmegen..... even denken welke dag was het ook al weer??? donderdag (avond)???, je stond voor aan de weg.
Het was in ieder geval een brg f met zwarte 160 velgen

PieterV schreefColonIk zat net even te kijken naar de site (http://www.mg-uk.co.uk/flash/)van de nieuwe LE 500 onder hoofdstukje 'image gallery' en zag daar de softtop op de nieuwe LE 500 met ook een glazen ruit maar geen naad in de lengte.

Rick schreefColonAls er meerdere mensen een nieuwe kap nodig hebben, is er denk ik wel iets met de prijs te regelen.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.