


Superboer schreefColonHet enige wat mij wel erg opviel is dat de koppeling en de rem zich vrij zwaar laten bedienen. Is dat normaal bij een MGF?

Kasper schreefColon...meer nadelen aan een F: je kunt bijvoorbeeld geen 6 personen en een bungalow tent in je F kunt meenemen

Bruce schreefColonWat voor garantie krijg je erbij? 1 jaar Bovag?




Superboer schreefColonHeb er meer dan een uur mee rondgetoerd onder fantastische weersomstandigheden. Echt genieten!




Superboer schreefColonIk wil niets overhaast doen en net zoals andere forumleden mij adviseerden, ook eens in een andere F sturen. Dit om e.e.a. goed te kunnen vergelijken.
Risico is natuurlijk wel dat deze F in de tussentijd aan een ander verkocht wordt, maar ja, dat risico moest ik maar nemen.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.