ErikB schreefColonmooi scherp exterieur zonder absoluut OTT te zijn. Benieuwd hoe de 16" cup-ers hier gaan bijstaan (ze eisen alvast meer aandacht op).
Thanks ! Ik vond de 15" squarespokes in veel gevallen te klein overkomen namate de rest was. 16" squarespokes zijn in verhouding tot de rest te nadrukkelijk aanwezig IMO (te hoekig) en 16" Trophy wielen staan dan wel erg bruut maar deze zijn te zwaar, een pain-in-the ass om schoon te houden en misschien wel iets TE bruut voor de rest van het exterieur.
Dan blijven de cupwielen over

Dat sluit weer mooi aan bij mijn aanvankelijke Abingdon-style (eerste F met zulke wielen ?) die nu uiteindelijk ook een beetje Trophy-Style en voor het interieur TF-Style geworden is

Mijn F hangt inmiddels samen met onderdelen van een stuk of 10 gecrashte F-jes en TF-en

Als dat maar geen ongeluk brengt
Ik moet ook zeggen dat ik als ik er momenteel het geld voor over zou hebben ik de TF niet echt een grote vooruitgang mee zou zien. Ik ben erg tevreden over de look(exterieur)&feel(interieur) van mijn F momenteel. Dan komen we automatisch aan bij het onderstel en vervolgens de pk's om het echt af te maken
Om alvast een beetje een idee te krijgen:
Ik doe altijd mijn banden inspuiten met Instant Tyre Dressing van Autoglym, dan komen je velgen een stuk beter uit de verf; op deze foto is dat niet gedaan.
In de loop van volgende week komen de velgen er onder want dan zijn de banden er. Wel wordt maandag mijn F opgemomt ivm het koude weer dus dat kan de looks misschien enigzins verpesten. Ik post uiteraard foto's. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in filters, onze Luxemburgese vriend heeft foto's van zijn BMC op mijn FTP gezet en ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet ! Ik heb ongeveer de maten gekregen en ga de oppervlaktes van het katoen met de Green Twister, aangeschaft voor de 206CC GTi met elkaar vergelijken. (FGA raad BMC aan dus wellicht een goede upgrade voor de FGA VVC ?)