BUTTON_POST_REPLY 56 berichten
Jouw mods wishlist?
  • Avatar gebruiker
    Miche
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON ma okt 23, 2006 1:06 am
    WoonplaatsCOLON Dilbeek (België)

    door Miche » vr maart 09, 2007 4:07 pm

    Leuk te horen dat de meesten er toch weg van zijn !! :)

    Ikzelf ben er ook wel content mee hoor.. zeker en vast :)

    De reden waarom ik chrome velgen in mijn lijstje zette, is omdat ik gisteren een honda crx heb zien rijden .. ook in het zwart .. met chrome velgen (die ik heel mooi vind) en ik vond dat echt wel cool ogen! Maarja, op een MG kan het anders zijn mischien? Velgen zijn zowiezo voor later, deze kosten teveel in 1 keer.. ik ga eerst andere dingen van mijn lijstje stapsgewijs aanpassen :)

    En de chrome zijspiegels zal ik er dan maar met volle overtuiging opzetten... het was mijn idee in het begin om ze inderdaad te kopen, maar achteraf begon ik wat te twijfelen of het niet "té" gin zijn, maar goed.. we'll see :D

    Mijn volgende mods gaan kleinere goedkopere dingetjes zijn.. zoals die chrome sproeierdopjes, octagon, handgrepen, .. kleine dingen die toch iets geven :)

    En ik zal straks als ik aangekleed ben en met mijn f'je op sta ga nog eens een fototje in zijprofiel maken :)
    MGF 1999 Charcoal
    Mods: K&N 57i, 52mm TB, Lexus Lights, Chrome kit (exterior & interior)
    Next: Splitter, Velgen, Beige softtop
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr maart 09, 2007 4:40 pm

    Miche schreefColonEn ik zal straks als ik aangekleed ben en met mijn f'je op sta ga nog eens een fototje in zijprofiel maken :)

    Thanks :wink:

    Miche schreefColonomdat ik gisteren een honda crx heb zien rijden .. ook in het zwart .. met chrome velgen

    Straks eens de garage checken, bij mijn weten staat ie op 3 wielen, mankeert ie een remklauw, schokdemper en veer en bovenal heeft ie geen chrome velgen. :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Miche
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON ma okt 23, 2006 1:06 am
    WoonplaatsCOLON Dilbeek (België)

    door Miche » ma maart 12, 2007 12:07 am

    Hey,

    Ik kan jammergenoeg ff geen foto's van zijprofiel maken aangezien ik blijkbaar die chrome dingen niet goed genoeg had geplakt.. die zijn gaan vliegen op de snelweg :s dus heb nieuwe besteld.. 120€ leergeld :( stom.. maarja..

    Vandaag bij bruno langs geweest om de K&N en de 52mm TB te monteren.. heb er vandaag 200km mee gereden en ik moet zeggen.. 't is een fijn geluid :D en ik voel ook wel een klein tikkeltje extra kracht .. ma vooral het geluid vind ik echt wel bangelijk vanaf 5000rpm :D

    Bedankt Bruno voor het ontvangst (nogmaals) en om alles te monteren aan een vriendenprijsje.. kvind echt dat ge da supergoed doet en ik kan het iedereen aanraden (expert of beginneling) om eens langs te gaan, het zij voor ne goeien babbel of voor de montage van 't één of 't ander :) das echt gemakkelijk voor mensen gelijk mij die niets van mechaniek afkennen.. ipv een dure garage te betalen.. dus nogmaals bedankt en thumbs up mate!

    Miche
    MGF 1999 Charcoal
    Mods: K&N 57i, 52mm TB, Lexus Lights, Chrome kit (exterior & interior)
    Next: Splitter, Velgen, Beige softtop
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma maart 12, 2007 12:15 am

    Graag gedaan !

    Thanks voor het compliment.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » ma maart 12, 2007 2:33 am

    Trophy splitter, die zou er eigenlijk nog steeds een op moeten komen! :( (erik staat een bezoek aan de uk nog steeds in de planning? *hint* :wink: )

    Maar nog belangrijker, een nieuwe accu! :lol: en die ga ik morgen gelijk maar eens halen. aangezien het weer wel heel lekker was vandaag. '

    Verder kan ik nog genoeg "wensen" zoals een daytona, 4-2-1, trophy koplampen en een spoiler. Maar goed, ik heb nog een andere dure hobby's die ook de nodige €'s vragen! :cry: (Schietsport, home cinema en op vakantie gaan :lol: )


    [edit]
    Wat ben ik toch creatief in het smilie gebruik! :D :oops: :roll: :twisted:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma maart 12, 2007 5:25 pm

    Miche schreefColonIk kan jammergenoeg ff geen foto's van zijprofiel maken aangezien ik blijkbaar die chrome dingen niet goed genoeg had geplakt.. die zijn gaan vliegen op de snelweg :s dus heb nieuwe besteld.. 120€ leergeld :( stom.. maarja..


    Was er gelukkig al vroegtijdig achter, dat de dubbelzijdige tape niet voldoende was.

    Heb de boel dan ook met 2 componentenlijn aan elkaar verbonden. 1 dagje drogen en het zit perfect vast.
  • Avatar gebruiker
    Miche
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON ma okt 23, 2006 1:06 am
    WoonplaatsCOLON Dilbeek (België)

    door Miche » ma maart 12, 2007 9:01 pm

    Yep... oh well :(

    We leren eruit hé :)
    MGF 1999 Charcoal
    Mods: K&N 57i, 52mm TB, Lexus Lights, Chrome kit (exterior & interior)
    Next: Splitter, Velgen, Beige softtop
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » di maart 13, 2007 1:08 am

    Remieme schreefColon
    Miche schreefColonIk kan jammergenoeg ff geen foto's van zijprofiel maken aangezien ik blijkbaar die chrome dingen niet goed genoeg had geplakt.. die zijn gaan vliegen op de snelweg :s dus heb nieuwe besteld.. 120€ leergeld :( stom.. maarja..


    Was er gelukkig al vroegtijdig achter, dat de dubbelzijdige tape niet voldoende was.

    Heb de boel dan ook met 2 componentenlijn aan elkaar verbonden. 1 dagje drogen en het zit perfect vast.

    Welke chrome dingen hebben we het over?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di maart 13, 2007 1:11 am

    De chrome zij lucht inlaten :)
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » di maart 13, 2007 10:03 am

    Aha
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di maart 13, 2007 10:40 am

    moet ook weer eens nieuwe plaatjes schieten.

    Mooie meid erbij en klikken maar ;)
BUTTON_POST_REPLY 56 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten