Ikzelf ben er ook wel content mee hoor.. zeker en vast
De reden waarom ik chrome velgen in mijn lijstje zette, is omdat ik gisteren een honda crx heb zien rijden .. ook in het zwart .. met chrome velgen (die ik heel mooi vind) en ik vond dat echt wel cool ogen! Maarja, op een MG kan het anders zijn mischien? Velgen zijn zowiezo voor later, deze kosten teveel in 1 keer.. ik ga eerst andere dingen van mijn lijstje stapsgewijs aanpassen
En de chrome zijspiegels zal ik er dan maar met volle overtuiging opzetten... het was mijn idee in het begin om ze inderdaad te kopen, maar achteraf begon ik wat te twijfelen of het niet "té" gin zijn, maar goed.. we'll see
Mijn volgende mods gaan kleinere goedkopere dingetjes zijn.. zoals die chrome sproeierdopjes, octagon, handgrepen, .. kleine dingen die toch iets geven
En ik zal straks als ik aangekleed ben en met mijn f'je op sta ga nog eens een fototje in zijprofiel maken





