

Bruno schreefColonhooooo, OT !!!
Kanskaart : Begeef je via start naar de chatruimte, u ontvangt geen geld !



em-gee-efke schreefColonAlles is afgekit! Zowel aan de bestuurderskant als aan de passagierskant. Hopelijk is het nu opgelost. Tot nu toe is er toch geen water meer te zien.
![]()
voor Bruno!!!





Bruce schreefColonGoed, ik wist het niet helemaal zeker.. maar een softtop dus..
Is de bekleding achter de stoet tot aan de T-bar nat? en de stof op de hoedenplank? zou natuurlijk kunnen dat het water langs de softtop loopt.. Mar weet niet of dit makkelijk te kitten is...




Bruce schreefColonmisschien eens een fles water mee naar buiten nemen en over de kap langzaam leeg gieten en kijken of je het ergens aan de zijkant naar binnen ziet lopen?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.