BUTTON_POST_REPLY 125 berichten
Probleempje!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo feb 25, 2007 8:52 pm

:oops: ja, maar zij begon..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo feb 25, 2007 8:53 pm

Bruno schreefColonhooooo, OT !!!
    Kanskaart : Begeef je via start naar de chatruimte, u ontvangt geen geld !

Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start". U ontvangt geen F 4000

(http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanskaart ;))
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

door em-gee-efke » zo feb 25, 2007 10:24 pm

Bruce schreefColon:oops: ja, maar zij begon..

Wie is er hier over cavia's begonnen....
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » ma feb 26, 2007 4:45 am

In de hoek jullie allebei :x

:lol: :lol: :lol:
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » ma feb 26, 2007 8:35 am

Remieme schreefColonIn de hoek jullie allebei :x

:lol: :lol: :lol:

Sèèèèèèg! ja maar.......
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » di feb 27, 2007 11:52 am

em-gee-efke schreefColonAlles is afgekit! Zowel aan de bestuurderskant als aan de passagierskant. Hopelijk is het nu opgelost. Tot nu toe is er toch geen water meer te zien.

:applaus: :applaus: voor Bruno!!!

Gisterenavond stond er nog een klein beetje water achter de 2 zetels, maar lang niet meer zoveel. Aan de voorkant van de zetels was alles droog. Ik ga even afwachten nu. Ik heb wat kranten in de F gelegd om na te gaan of er al dan niet nog water binnen komt.
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » di feb 27, 2007 2:53 pm

Nog steeds water!! Ik haaaaaat water!
    Passagierskant is volledig droog, maar bestuurderskant?!
    Ik heb de indruk dat als ik rij er meer water binnen komt dan als de F stil staat. Ik heb de indruk dat het water aan de rechterzijde (onderaan aan de kant langs de middenconsole) binnenkomt want daar staat het meeste water.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 27, 2007 3:01 pm

Mm, als ik het dus goed begrijp komt dit water dus niet van voren..
    Ik kan me niet goed voorstellen dat het vanuit het middenconsole komt..
    Is de bekleding achter de stoelen (dat tegen de benzine tank aan zit nat? kan het ergens van de hardtop komen die misschien niet goed afsluit?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » di feb 27, 2007 3:10 pm

Heb geen hardtop. Ik heb wel gezien dat m'n softtop niet helemaal goed dicht is aan die kant. Ja, de bekleding achter de bestuurdersstoel is ook nat. Als het van de softtop komt kan het natuurlijk wel naar voor lopen, het water, en bij het rijden zal er dus wat meer water binnenkomen dan als hij stil staat. Dat kan dan ook verklaren dat er een heel klein beetje water is achter de passagiersstoel.
    Ik heb niet meteen de indruk dat het water van de pedalen binnen komt.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 27, 2007 3:13 pm

Goed, ik wist het niet helemaal zeker.. maar een softtop dus..
    Is de bekleding achter de stoet tot aan de T-bar nat? en de stof op de hoedenplank? zou natuurlijk kunnen dat het water langs de softtop loopt.. Mar weet niet of dit makkelijk te kitten is...
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » di feb 27, 2007 3:18 pm

Bruce schreefColonGoed, ik wist het niet helemaal zeker.. maar een softtop dus..
    Is de bekleding achter de stoet tot aan de T-bar nat? en de stof op de hoedenplank? zou natuurlijk kunnen dat het water langs de softtop loopt.. Mar weet niet of dit makkelijk te kitten is...

Nee, de bekleding achter de stoel is niet volledig (tot aan de T-bar) nat en de hoedenplank is ook droog. Ik krijg steeds meer de indruk dat het van de softtop komt.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 27, 2007 3:22 pm

Goed, maar als het van de softtop komt dan moet het toch ergens langs lopen.. en op de binnenkant van de deuren zie je dat meteen.. en verder naar achter moet ook de hoedenplank nat zijn.. en ik mag aannemen dat er geen gaten in de softtop zitten?
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » di feb 27, 2007 3:28 pm

Nee, geen gaten in de softtop! op de deur is niks te zien dat er water afloopt. Aan de gordel zie ik wel wat druppeltjes op de bekleding achter de zetel.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di feb 27, 2007 3:48 pm

misschien eens een fles water mee naar buiten nemen en over de kap langzaam leeg gieten en kijken of je het ergens aan de zijkant naar binnen ziet lopen?
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277

door em-gee-efke » di feb 27, 2007 3:52 pm

Bruce schreefColonmisschien eens een fles water mee naar buiten nemen en over de kap langzaam leeg gieten en kijken of je het ergens aan de zijkant naar binnen ziet lopen?

Ga ik sebiet eens proberen. Kan het kloppen dat als ik rij dat er dan effectief meer water binnenkomt als de soffttop het probleem is?
BUTTON_POST_REPLY 125 berichten