
Remieme schreefColonmail ze altijd, werkt ook perfect.


Bruce schreefColonRemieme schreefColonmail ze altijd, werkt ook perfect.
Ook zeker ff bellen, checken of de order goed is aangekomen, geloof dat ze de order van Jarno een week lieten liggen... toch?

Guido77 schreefColonBruce schreefColonVoor een paar biertjes kom ik je tzt wel helpen..
Idee: doen we het op een zomerse dag op de Beestenmarkt in Delft, daar zijn naast de terrasjes precies 2 parkeerplaatsen speciaal voor F-jes; dan hebben we het bier in elk geval bij de hand

Guido77 schreefColonBruce schreefColonVoor een paar biertjes kom ik je tzt wel helpen..
Idee: doen we het op een zomerse dag op de Beestenmarkt in Delft, daar zijn naast de terrasjes precies 2 parkeerplaatsen speciaal voor F-jes; dan hebben we het bier in elk geval bij de hand

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.