Bruno schreefColonmaar zoals we het er dus al over gehad hebben, er ontbrak iets in je artikel : Een vermelding van je favoriete forum![]()
Klopt, het is al eerder genoemd hier, maar het stukje was toen al verstuurd. Even een mailtje er achteraan sturen vond ik een beetje te gek. Maar ik ga nog voor een herkansing. 'k Heb wel de Kempenrit 2007 al netjes vermeld op de MG Car Club website.




