Bruce schreefColongoed, dan had ik dat van Sander verkeerd begrepen, ik dacht dat je ook naar dingen als timing enzo kon kijken...
Op een MPI kan je inderdaad meer (verniers, grotere kleppen etc...)
Bruce schreefColonBruno,
Die jongens bij Lotus hebben toch redelijk wat ervaring met de K-serie en ook met het oppeppen ervan.. of is dat voornamelijk in de UK?
Je gaat inderdaad vermoeden dat er ergens een botleneck zit... maar ja waar zou dat kunnen zijn..
Gaan ze erover denken of er ook daadwerkelijk naar kijken? Moet je met je F bij ze langs?
Eerst ga ik telefoon krijgen van Lotus, waarschijnlijk, zal een bezoekje daarna noodzakelijk zijn.






