tot op één of ander evenement, en ook veel leuke kilometers in de F en nog veel postings hier toegewenst


Remieme schreefColon't is maar een klein stukje naar het Clubhuis

Sander schreefColonBergen op Zoom

sjolmers schreefColonGefeliciteerd Zlaapkopz! Het wordt nu tijd dat we een noordelijk clubhuis krijgen!




Coen schreefColonsjolmers schreefColonGefeliciteerd Zlaapkopz! Het wordt nu tijd dat we een noordelijk clubhuis krijgen!
Mee eensWe hebben nu 4 actieve forumleden in het noord oosten, Martijn (zlaapkopz), Ad (Brooklands), Simon (sjolmers) en ik.
GEFELICITEERD!
MGF schreefColonZiet er een stuk beter uit op normale hoogte, mooie auto hoor.

Coen schreefColonzlaapkopz schreefColonCoen schreefColon
Mee eensWe hebben nu 4 actieve forumleden in het noord oosten, Martijn (zlaapkopz), Ad (Brooklands), Simon (sjolmers) en ik.
GEFELICITEERD!
klein editje in je post
Heb je al wat dingen gezien wat je aan je F wilt veranderen?


Pete schreefColonVoor "52mm gasklep + KN57i" staat een 4....? Een ander talstelsel zeker... dat loopt van 4 tot en met 13... dan snap ik het wel!
Pete![]()
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.