Bruce schreefColonVolgens jaar de Ap's inderdaad.. ik hou nog altijd rekening met een hgf dit jaar..
Jammer dat die mogelijkheid erin zit. Dan maar even wachten. Als ik de schade niet had gehad, had ik misschien ook nog wat meer gedaan. Ik zou nog wel de 280 remschijven en een K&N-filter willen.
Bruce schreefColonDat ook, maar zo zie je ook mooi het banden profiel..
Dat ziet er ook goed uit.
Bruce schreefColonFoto's komen zo uit mijn telefoon, en was vergeten te verkleinen.. maar zo zie je het nog beter
Dat de remschijven te klein zijn?





