Heb ik ook wel last van in de 206. Of de handrem niet helemaal omlaag en dan rijden. Begint hij ook lekker te piepen.
Ondertussen aan het kijken voor de vervanger van de 206 => Focus.


Bruce schreefColonNet erg geschrokken..
Reed terug van de markt naar huis en plots begon de auto te piepen.. Meteen schoot de gedachte van lekkende koelvloeistof door mijn hoofd en begon ik te schelden.. om een seconde later te ontdekken dat ik in de 206 en niet de F reed en dat het piepen betekende dat ik moest tanken..
Weer een meevaller
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.