
Pete schreefColonHet pas ook heel mooi bij de zwarte hardtop en idem raam omlijsting.
Mijn inschatting m.b.t. antracite spaken is dat ze opzich wel mooi zijn maar niet zo fraai matchen met de HT en omlijsting...
Pete

Emile schreefColonMGF kan je de photoshop met een grijs (gunmetal-antacite) hart nog voor me maken?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.