De schade zag er al een stuk minder erg uit, zo met de voorklep open en een stuk bumper er af getrokken:
De foto's zijn niet erg duidelijk, het was erg donker in de garage. De auto zal waarschijnlijk nog zo'n 3 à4 weken bij de garage staan, omdat de schade expert nog moet komen, de onderdelen besteld moeten worden en dan moet de auto nog gedemonteerd, geheel gespoten en weer in elkaar geschroefd worden.






