Dave Andrews heeft al enkele voorbeelden van goedlopende K-engines gecreëerd met meer dan 200 pk! Een K-engine is tot max. 250 pk te tunen zonder zelfs de zuigers etc. te vervangen. De betreffende wagens hebben naar het schijnt toch geen last van HGF.
Ga je meer dan 8000 rpm draaien, volgens Dave zelfs meer dan 8500 rpm, dan kunnen de zijgers etc. het niet meer aan. De K-engine-goeroe zegt dat niet de HGF een issue is bij het tunen, maar de relatief zwakke onderbouw (krukas, zuigers, drijfstangen, zuigerringen en hoe heten die dingen waar de zuigers in glijden????).
Ik heb by the way gemaild naar DBM voor nokkenassen, Jenveys en een Emerald computer... Als ze daar mee uit de voeten kunnen, opteer ik toch voor de Emerald... Gaat dit niet lukken, dan laat ik het wel weten, want an BOX ik mee
Ga ze morgen effe bellen of ze al wat weten....






