Ik was echt helemaal verliefd op het geluid
Erik en Bruno gaven aan dat hij niet meer gemaakt werd, volgens Engeland wel… ik bestellen.. en nu is die toch weer niet leverbaar…
Ooo Britten.. maar goed dat er water tussen zit



Weet je al voor welke uitlaat je nu gaat?

Nee, ik vind het heel moeilijk..



Remieme schreefColon
Zou de Scorpion mooi klinken. Nieuwe uitlaat bij MGFCentre?




MGF_TV schreefColongeen plaats meer vrij voor de intercooler?

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.