We ontnemen hem al zijn sterren.
Hij heeft al geen sterren maar papiertjes.

We ontnemen hem al zijn sterren.

MGF schreefColonWe ontnemen hem al zijn sterren.
Hij heeft al geen sterren maar papiertjes.

Remieme schreefColonwe maken z'n sterren roze





Bruce schreefColonals we er maar genoeg over blijven praten leren we er vanzelf mee omgaan..
toch??
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.